تراختور بلاگ
تراختور بلاگ

تراختور بلاگ

سامانه بارشی جدید

 سامانه بارشی فردا وارد کشور می شود  
با ورود سامانه بارشی به غرب کشور از بعد از ظهر فردا، در برخی مناطق غرب، جنوب غرب و دامنه‌های البرز غربی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سرویس اقتصادی "جام نیوز" ،  بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و داده‌های هواشناسی در دو روز آینده با عبور متناوب امواج تراز میانی جو در برخی مناطق نیمه شرقی کشور در ساعات بعداز‌ظهر افزایش ابر، وزش باد،‌رگبار پراکنده، گاهی با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

 

بعدازظهر روز آینده با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در برخی مناطق غرب، جنوب غرب و دامنه‌های البرز غربی، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 

روز جمعه هفته جاری فعالیت این سامانه در نیمه غربی کشور تقویت می‌شود و گستره بارش‌های رگباری دامنه های جنوبی البرز، سواحل خزر، برخی مناطق شرق و شمال شرق کشور را نیز فرا می‌گیرد که شدت بارش ها در این روز در استان‌های شمال زنجان، غرب آذربایجان غربی،‌دامنه های البرز در استان‌های تهران و البرز، شرق لرستان، شمال و غرب خوزستان، غرب اصفهان،‌چهارمحال و بختیاری ،‌جنوب فارس،‌ غرب هرمزگان و برخی مناطق خراسان رضوی است.

 

‌آسمان استان تهران روز آینده کمی ابری در بعدازظهر نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما در این استان فردا به ترتیب 23 و 14 درجه است؛ همچنین روز جمعه هفته جاری آسمان تهران کمی ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد در ارتفاعات پیش بینی می‌شود.

 

در 24 ساعت آینده استان‌های اردبیل و چهار‌محال و بختیاری با دمای یک درجه بالای صفر و همدان‌ با دمای صفر درجه ‌سردترین استان های کشور و استان‌های هرمزگان با دمای 29 درجه بالای صفر و خوزستان با دمای 33 درجه بالای صفر گرمترین استان‌های کشور هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد