تراختور بلاگ
تراختور بلاگ

تراختور بلاگ

پاورپوینت آبله میمون

این پاورپوینت در 13 اسلاید به شکل منحصر به فرد و زیبا طراحی و اسلاید بندی شده استا دراین پاورپوینت مطالبی از تفاوت آبله میمون با سایر آبله ها،راه های انتقال بیماری،واکسن برای آبله میمون،علائم بیماری آبله میمون و سایر مطالب مفید و ارزندهد ا زمعتبرترین منابع در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را فراهم آورد.



پاورپوینت غذای محلی بوشهر

این پاورپوینت در 15 اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد طراحی و اسلاید بندی شده است د راین پاورپوینت مطالبی از موقعیت جغرافیایی بوشهر،آب و هوای بوشهر غذای محلی به همراه عکس و توضیح دقیق ا زغذای های محلی بوشهر دراین پاورپوینت درج شده است که امیدواریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید.


جهت دانلود فایل کلیک کنید

پاورپوینت غذای محلی ایلام

این پاورپوینت در 14 اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد طراحی و اسلاید بندی شده است د راین پاورپوینت مطالبی از موقعیت جغرافیایی،وجه تسمیه،غذا های محلی به همراه عکس و سایر مطالب مفید و ارزنده ا زمعتبرترین منابع در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را فراهم آورد.


جهت دانلود فایل کلیک کنید


پاورپوینت غذای محلی کرج

این پاورپوینت در 16 اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد طراحی و اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی از نام کرج،جمیعت کرج،غذا محلی کرج،طرز پخت غذای های محلی و سایر مطالب مفید و ارزنده از معتبرترین منابع دراین به همراه عکس در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید.


جهت دانلود فایل کلیک کنید

پاورپوینت غذای های سنتی تهران

این پاورپوینت در 15 اسلاید به شکل زیبا و منحصربه فرد طراحی و اسلاید بندی شده است دراین پاورپوینت مطالبی از آش ها وغذا های محلی استان تهران به همراه عکس از معتبرترین و به روزترین منابع دراین پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید.


جهت دانلود فایل کلیک کنید