تراختور بلاگ
تراختور بلاگ

تراختور بلاگ

پاورپوینت آداب و رسوم ماه محرم در هرمزگان

این پاورپوینت در 20 اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد طراحی و اسلاید بندی شده است دراین پاورپوینت مطالبی از شستوشوی عَلم،مراسم ویژه عاشورا،آیین حجله گردانی،علم شمشیری قشم و سایر مطالب مفید و ارزنده از معتبرترین منابع دراین پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید.


جهت دانلود فایل کلیک کنید

پاورپوینت آداب و رسوم ماه محرم در یزد

این پاورپوینت در 15 اسلاید طراحی واسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی از چاووشی خوانی،آش امام حسینی،پوش کشیدن و روضه خوانی،دسته های معروف در یزد و سایر مطالب مفید و ارزنده از معتبرین و به روز ترین منابع به همراه عکس دراین پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید.


جهت دانلود فایل کلیک کنید.

پاورپوینت آداب و رسوم ماه محرم در تبریز

این پاورپوینت در 13 اسلاید به شکل منحصر به فرد و زیبا طراحی و اسلاید بندی شده است دراین پاورپوینت مطالبی از علم بندی،،شاه حسین گویان،مراسم مشعل گردانی،مراسم"شمع پای لاماخ"(توزیع شمع) و سایر مطالب مفید و ارزنده ازمعتبرتین منابع به همراه عکس دراین پاورپوینت درج شده است که امیدواریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید.


جهت دانلود فایل کلیک کنید

پاورپوینت آداب و رسوم ماه محرم در اردبیل

این پاورپوینت در 15 اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد طراحی و اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی از هفته خوانی،مراسم در روستا های اردبیل،شام پایلیان گونی،مراسم در بازار تاریخی اردبیل و سایر مطالب مفید و ارزنده از معتبرترن منابع د راین پاورپوینت درج شده است کهخ امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید.

پاورپوینت آداب و رسوم شب یلدا در اصفهان

این پاورپوینت در 13 اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد طراحی و اسلاید بندی شده است دران پاوررپوینت مطالبی از فلفسه شب یلدا،حافظ در شب یلدا،چله بزرگه و چله کوچیکه و سایر مطالب مفید وارزنده از معتبرتین منابع در این پاورپوینت در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید


جهت دانلود فایل کلیک کنید