تراختور بلاگ
تراختور بلاگ

تراختور بلاگ

حرفهای سرمربی رئال

حرفهای سرمربی رئال  

مدیر.

زین الدین زیدان در اتاق مطبوعاتی در سیوداد د والنسیا ورزشگاه زیر رئال مادرید مقابل لوانته گفت: "من با اجرای همه مانده ام. این یک پیروزی تیم بود. همه متعهد و سخت کار می کرد. این آسان نیست و ما سه امتیاز کردم و تا به حال یک بازی بزرگ ".

"من با اجرای همه هستم و در مورد کسی که در برابر سلتا بازی فکر نمی کردم. در آغاز این بازی ما یک مشکل کمی حال و پس از آن ما را به آن را کردم و همه ما تا به حال یک بازی خوب".

مبارک با بازیکنان کمتر به طور منظم

"زمانی که تغییرات زیادی وجود دارد که شما همیشه فکر می کنم آن ممکن است همه چیز را سخت تر کند. من برای بازی که تا به حال با هدف شد. آنها به پایان رسید تا خسته و من دور عملکرد کل تیم است. هنگامی که یک بازیکن می کند بسیاری بازی نمی کند، آن را دشوار است اما امروز شما نمی تواند ببیند که ".

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد