تراختور بلاگ
تراختور بلاگ

تراختور بلاگ

پاسخ رونالدو به خبرنگاران

پاسخ رونالدو به خبرنگاران  
"ما را یک مزیت بسیار خوبی را به بازی رم، اما در فوتبال می تواند هر چیزی را برای اعطا"، او اضافه شده است.
"ما با داشتن یک فصل سخت در لالیگا و در کوپا دل ری: کریستیانو رونالدو یک رویداد تبلیغاتی در ترمینال 4 از فرودگاه مادرید-باراخاس آدولفو سوارز، که در آن مهاجم پرتغالی زیر برای گفتن به یک جمعیت باردار بود برگزار شد ما حذف شدند. اما همانطور که بارها گفته ام، ما هنوز هم در لیگ قهرمانان هستیم و ما امیدواریم به آن را برد. این تصادفی نیست که رئال مادرید است که باشگاه را به ترین جام اروپا در جهان برداشته است. ما هیجان زده هستیم، هیچ چیز از دست داده است و ما قصد داریم برای حفظ کار سخت برای رسیدن به چیزهایی آمده پایان فصل ".

"ما در یک عملکرد بسیار خوب در رم را به پشت یک مزیت دو گل در حال حاضر ما در اینجا بازی در خانه، در مقابل fans.We خود ما را یک مزیت بسیار خوبی را به بازی رم قرار داده است، اما در فوتبال شما می توانید" تی را چیز را برای اعطا. ما در حال رفتن به را به نفع خود و بازی خوبی را از طریق رفتن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان است که آنچه ما می خواهیم ".

سطح عملکرد خود را
"آن را به کار سخت مدیون بیش از یک سال، از فداکاری بی امان و سال پس از تغییر سال هیچ چیز نیست. من قصد دارم برای ادامه در همین چیزی شانس اتفاق می افتد. استعداد به تنهایی کافی نیست مگر اینکه شما کار سخت و شما را در تلاش به صورت روزانه. این چیزی است که من سعی می کنم انجام دهید، اما نه فقط امروز، من این کار را برای 10 سال گذشته. من فکر می کنم که من همیشه در همان سطح انجام و برنامه های من برای آینده هستند ادامه مثل این با رئال مادرید، برای بلند غنائم با تیم و پیروزی افتخارات فردی را به حامیان و طرفداران من خوشحال است. این چیزی است که من همواره در ادامه در همین راستا ".

هدف رویای خود را
"من در حال حاضر تعداد زیادی از اهداف بسیار خوبی به ثمر رساند. هدف رویایی من خواهد بود به گذشته تمام 11 بازیکن و نمره است. این نوع از هدف شما در PlayStaion نمره است، و من فکر می کنم آن غیر ممکن خواهد بود به انجام آن است، اما شما هیچ وقت نمی دانید".
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد