تراختور بلاگ
تراختور بلاگ

تراختور بلاگ

صلح خواهر و برادر

سه استراتژی برای خواهر و برادر صلح است.  
آیا بچه های خود را مبارزه با آن را بیش از آن است که به نوبه خود برای باز کردن صندوق پستی و یا کسی که می شود ماشین پدر در روز جمعه شب، یک چیز برای خاص: بچه ها مبارزه درایو شما دیوانه و به آن نیاز دارد برای متوقف کردن!

در آخرین پست من نام: مبارزه با خواهر و برادر، مورد بحث ما چند چیز پدر و مادر است که در واقع به بچه ها مبارزه کمک می کند. در حال حاضر، اجازه دهید در مورد سه استراتژی سعی و درست به یک تغییر خوشایند در چگونه بچه های خود را با یکدیگر در ارتباطند را صحبت کنید.
چگونه برای جلوگیری از مبارزه با کودکان و نوجوانان

1. اقامت در خارج از دعوا است.
درست است: در بسیاری از موارد، هیچ نیازی نیست برای شما به درگیر شدن و انجام این کار محروم می سازد بچه های خود را از این فرصت برای یادگیری درس مهم در مورد چگونه به حل و فصل درگیری خود به خود وجود دارد. علاوه بر این، زمانی که شما پرش به وسط بچه های خود را به مبارزه، شما به احتمال زیاد به برچسب بچه های خود را، که آیا شما می دانید یا نه، که می تواند درگیری های بیشتر در آینده سوخت است. یکی دیگر از چیزی است که سوخت بچه ها مبارزه توجه شما بدهد آنها چندان با نادیده گرفتن مناقشات سیاسی، واقع شما می خواهید شماره های کاهش خود را ببینید.

ممکن است در ابتدا روی حیله و تزویر به خارج از دعوا بچه های خود را باقی بماند، اما در طول زمان، به شما آزادی شما زمانی که شما حد مرگ دوست دارم. مطمئن شوید که شما بچه های خود را در پیشبرد دانم که به شما امکان دور ماندن از دعوا است. به آنها بگویید، "شما بچه به اندازه کافی در حال حاضر به کار کردن اختلافات خود می باشد. از این پس، من نمی شود درگیر خواهد شد. من می دانم که شما قادر خواهید بود برای کشف کردن راه حل با هم. "

البته، شما هنوز هم باید برنامه ریزی برای درگیر شدن اگر مبارزه شدت خارج از کنترل، و یا اگر بچه های خود را به وضوح نمی تواند توافق حتی پس از شما آنها را یک فرصت خوب داده ام برسد. در این صورت، شما را به "برنامه های ورزشی رادیو و تلویزیون" یک راه حل نیاز دارند.

2. یک راه حل ورزشی رادیو و تلویزیون.
بچه ها شما باید یاد بگیرند برای حل و فصل بسیاری از دعوا خود به خود هنگامی که شما شروع دور ماندن از آنها، اما برای زمانی که شما نیاز به گام در، یک راه برای انجام آن که هنوز هم یک فرصت یادگیری بسیار ارائه خواهد شد. من آن را sportscasting. با این روش، شما در بدانند که "برنده" و یا علاقه مند نیست "از دست می دهد." در عوض، شما هر طرف یک فرصت برای مورد بحث از نقطه نظر آنها صحبت می کنید، و سپس آنها را تشویق به آمد تا با برخی از راه حل را با یکدیگر.

شروع با هر کودک درخواست به استفاده از "من احساس می کنم" اظهارات به مشکل به عنوان مثال صحبت می کنید، "من احساس غم چون ..." یا "من احساس می کنم عصبانی به خاطر ..." سپس، مثل یک برنامه ورزشی، نظر عینی و با انتظار به پایان است که بچه های خود را در آن با هم کار خواهد کرد. شما می توانید می گویند، "کارسون، من می بینم شما در آملیا برای خردل ها squirting در سراسر ساندویچ کره بادامزمینی را عصبانی هستید. آملیا، آن را برای تلفن های موبایل مانند شما را نا امید که کارسون می ژله به اشتراک گذاری نیست. در حال حاضر، چه چیزی شما فکر می کنم بچه ها شما می توانید انجام برای حل این مشکل؟ "

پس از آن، به نظاره نشست و ببینید چه بچه های خود را آمد تا با. اگر آنها همچنان به استدلال می کنند و یا شروع یک "او گفت، او گفت:" جنگ، اجازه دهید آنها را می دانم که، "من علاقه مند به که آنچه به آنها، من در تنها در کار این علاقه ای ندارم."

اگر بچه شما نمی توانید آمد تا با هر ایده هایی برای حل و فصل مسئله، به جلو و ارائه چند: "چگونه در مورد یکی از شما می کند کره بادام زمینی و دیگر نمی ژله، یا شاید یکی از شما می توانید در حالی که ساندویچ مواد شستشو دیگر را میوه برای به اشتراک گذاشتن؟ "و اگر شما هنوز هم گرفتن استدلال و یا خیره خالی در این نقطه، از آن زمان به حرکت در را به استراتژی آینده،" همه در همان قایق. "

3. بچه های خود را با قرار دادن "همه در همان قایق."
هنگامی که آن را روشن است که حل تعارض است هیچ جا، یک راه را به پایان سریع به بچه های خود را به مبارزه وجود دارد: همه شرکت کنندگان در نتیجه مشابهی رو به رو، از همه نقش در آن بازی کرد.

به عنوان مثال، در ادامه مثال قبلی، می توان گفت، "در هر صورت شما می توانید دو به توافق برسند، و یا من قرار دادن مواد غذایی دور و ما می شود با ناهار انجام می شود."

با استفاده از "همه در همان قایق،" شما در مورد حل سریع و بدون برچسب زدن و یا پاداش هم از شرکت کنندگان با توجه اضافی را. با این استراتژی، هر کس "برنده" با رسیدن به یک راه حل، و یا هر کس "از دست می دهد" اگر آنها نمی توانند.

در حالی که "همه در همان قایق" کار موثر برای متوقف کردن بچه ها مبارزه، این مهم است که استفاده از این دو استراتژی قبلی اول، تا بچه های خود این فرصت را به یاد بگیرند که چگونه به طور موثر حل درگیری های خود را دارند.

اگر مبارزه با بچه ها به ستوه آورده اصلی خود، نگران نباشید: با این استراتژی، شما به زودی خواهید صلح و کمی بیشتر پیدا کنید، بنابراین بچه های خود را.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد