علاوه بر این، این دوره شامل این گزینه از درآمد یک گواهی تائید شده (VC) از طریق تایید هویت شما و اتمام موفقیت آمیز دوره. VC فراهم می کند به رسمیت شناختن رسمی از دستاوردهای خود را در این دوره و شامل دانشگاه میشیگان آرم. اگر شما ' دوباره با توجه به گرفتن یک VC، شما باید فرآیند تأیید کامل قبل از مصرف امتحان نهایی شما می توانید انتخاب کنید به پرداخت هزینه همراه است قبل یا بعد از امتحان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با VCS، به اینجا بروید: .. learner.coursera.help/hc/en آمریکا / مقالات / 201212399-تأیید-گواهینامه
1. خوش آمدید به مذاکره موفق!
از طریق این دوره شما یاد بگیرند و عمل به استراتژی ها و مهارت هایی که شما کمک خواهد کرد مذاکره موفق در زندگی و کسب و کار معاملات شخصی خود تبدیل شده است. پس از تکمیل این ماژول، شما قادر خواهید بود به حالت چهار مرحله کلیدی مذاکره و آنچه شما نیاز دارید به انجام با موفقیت کامل این دوره.
نمایش 6 itemsShow اقلام ماژول به انجمن خوش آمدید مذاکره موفق!
27m 2H
2. آماده: برنامه و استراتژی مذاکره شما
برنامه ریزی برای یک مذاکره - این ماژول در اولین گام در روند مذاکرات متمرکز است. یکی از مولفه های مهم شما یاد بگیرند این است که چگونه برای تکمیل تجزیه و تحلیل مذاکره به شما برای رسیدن به موفقیت.
3. مذاکره: استفاده از تاکتیک های کلیدی برای موفقیت
این ماژول در دو موضوع به ویژه مهم است تمرکز دارد: (1) چگونگی استفاده از قدرت در طول مذاکرات و (2) ابزار روانی که شما می توانید در طول مذاکرات استفاده کنید. نگه داشتن یک کاغذ و قلم دستی، به عنوان شما در آزمایشات چند به عنوان تماشای این فیلم ها شرکت!
4. نزدیک: ایجاد یک قرارداد
مذاکره برای ایجاد یک قرارداد الزام آور - این ماژول در مذاکره طول می کشد که در یک معامله تجاری پس از رسیدن به یک توافق اولیه تمرکز دارد. در میان چیزهای دیگر، شما خواهید آموخت که تصمیم بگیرند که آیا شما نیاز به یک وکیل و یا می تواند به عنوان خود را برای ایجاد قرارداد عمل می کنند. با این حال، فیلم ها باید به عنوان ارائه مشاوره حقوقی تلقی شود.
5. انجام و ارزیابی: بازی پایان
این ماژول در انجام و ارزیابی خود را مورد تمرکز دارد. اگر هر دو طرف انجام به عنوان انتظار می رود، هیچ مشکلی وجود ندارد. به خصوص میانجیگری و داوری - اما اگر آنها موفق به انجام، فرآیندهای حل اختلاف است که ما در این ماژول را پوشش مهم است.
6. تمرین مهارت های مذاکره شما
قرار دادن مهارت های خود را به تازگی توسعه یافته را به آزمون در این ماژول با یک دوست و یا همکار شرکت کنندگان MOOC از بخش دیگری از جهان!
7. امتحان نهایی
هنگامی که شما با موفقیت انجام شد امتحان نهایی، شما با موفقیت به اتمام دوره! زمان تخمین زده برای تکمیل بررسی 75 دقیقه است. شما می توانید بررسی پس گرفتن تا زمانی که شما اعتماد به نفس است که شما را در درک این مفاهیم می باشد.
دقایق اول هر مذاکره را میتوان به دقایق اول یک مسابقه بوکس تشبیه کرد. به محض اینکه زنگ شروع مسابقه میخورد، بوکسبازها از گوشه رینگ حرکت میکنند. هر کدام با حرکات خود دیگری را به مبارزه فرا میخواند. همزمان با حرکتهای رفت و برگشتی دور رینگ، به این فکر میکنند که چه کسی مشت اول را بزند؟ اگر من فکر میکنم که قدرتمندتر هستم، احتمالاً تصمیم میگیرم مشت اول را بزنم. به امیدی که قبل از اینکه حریف فرصت تکان خوردن پیدا کند، مشت من به او اصابت کند. اما نگاه دیگری هم هست. ممکن است من تصمیم بگیرم منتظر بمانم تا حریف مشت اول را بزند. شاید در هنگام زدن مشت، کمی از حالت تعادل خارج شود و قبل از اینکه بتواند تعادل خود را باز یابد، من بتوانم مشت اصلی را به او بزنم.
شروع مذاکره، چیزی شبیه همین بازی است. مذاکرهکنندگان، معمولاً با حرفهای عمومی و خوشایند شروع میکنند. برای یک مذاکره ساده ممکن است این مرحله، سی ثانیه طول بکشد و برای یک مذاکره پیچیده سیاسی، ممکن است روزهای متمادی، به گفتن همین حرفهای عمومی خوشایند سپری شود. اما بالاخره، زمانی میرسد که مذاکره کننده باید تصمیم بگیرد که چه کسی میخواهد شروع کننده باشد. آیا وی میخواهد مذاکره را شروع کند و یا میخواهد منتظر بماند تا طرف مقابل اولین پیشنهاد را مطرح کند. «شروعکننده مذاکره» به سه روش، بر روند و نتیجه مذاکره تأثیر میگذارد:
هر کسی که بحث مذاکره را باز کند، حجم زیادی از اطلاعات را در اختیار طرف مقابل قرار میدهد.
طرف مقابل متوجه خواهد شد که موضع شروعکننده، دوستانه است یا افراطی. و طبیعتاً این فرصت را دارد که موضع وی را در مقابل خواسته خود بسنجد. طرف مقابل همچنین در مورد وضعیت عمومی مذاکره دید مناسبی پیدا خواهد کرد. در بسیاری از مواقع، از نحوه شروع مذاکره میتوان متوجه شد که آیا این مذاکره خیلی سریع به پایان خواهد رسید و یا اینکه مدتها به طول خواهد انجامید.
به محض اینکه درخواست شروع کننده مشخص شد، طرف مقابل میتواند به تعدیل و اصلاح پیشنهاد خود بپردازد.
نفر دوم پس از شنیدن خواسته طرف دیگر، میتواند در صورت نیاز، درخواست نرمتری را مطرح کند، و یا با توجه به شرایط تصمیم بگیرد موضع سختتری را اتخاذ نماید. بدیهی است تعدیل موضعی که هنوز اعلام نشده است، بسیار راحتتر از تعدیل موضعی است که علناً اعلام شده است. تعدیل یک موضع سختگیرانه اعلام شده، و یا سختتر کردن یک موضع منطقی اعلام شده، کاری بسیار دشوار است و میتواند به عصبانیت و یا سردرگمی طرف مقابل در تشخیص استراتژی مذاکره شما منجر شود. بنابراین طبیعی است شما ترجیح دهید شروع کننده نباشید، تا بعداً مجبور به تعدیل موضع خود نگردید.
طرف اولی که مذاکره را شروع میکند، صرفاً موضع خود را مشخص میکند.
اما طرف دوم با اعلام موضع خود، تا حد زیادی نتیجه مذاکره را هم معلوم میکند. اگر فروشندهای برای کالایش، قیمت ۴۰۰۰ تومان را به شما پیشنهاد کرده و شما قیمت ۳۴۰۰ تومان برای خرید پیشنهاد کنید، احتمال بسیار زیاد قیمت نهایی در حوالی ۳۷۰۰ تا ۳۸۰۰ تومان بسته خواهد شد. پس نفر دوم، این شانس را دارد که پیشنهاد خود را به گونهای تنظیم و مطرح کند، که نتیجه مذاکره تا حد خوبی به خواسته وی نزدیک باشد. واقعیت این است که اغلب مذاکرهها چارچوب سادهای دارند و به سه مرحله بسیار ساده محدود میشوند: (۱) شما یک پیشنهاد میدهید. (۲) طرف مقابل، یک پیشنهاد متقابل مطرح میکند. (۳) یکی از طرفین، جملهای میگوید شبیه به اینکه: «خوب. نه حرف من و نه حرف شما. بیایید چیزی را انتخاب کنیم که هر دو راضی باشیم». طبیعی است در مذاکرههایی که چنین ساختار سادهای دارند، نفر دوم بودن میتواند کمک زیادی به تعیین نتیجه مذاکره بکند.
با توجه به توضیحات فوق، نفر دوم بودن در شروع مذاکره در شرایط زیر قابل توصیه است:
* زمانی که حوزه مذاکره برای شما ناشناخته است و موضوعی مورد بحث است که شما هیچ آشنایی قبلی با آن نداشته و یا قبلاً در آن زمینه مذاکرهای انجام ندادهاید.
* زمانی که شما هیچ اطلاعاتی در مورد انتظارات طرف مقابل ندارید و نمیدانید که آنها چگونه پیشنهادی را منصفانه میدانند و یا به چه نتیجهای راضی هستند.
* زمانی که شما از قدرت یا اختیار تعدیل موضع خود برخوردار هستید، ممکن است ترجیح دهید ابتدا موضع طرف مقابل بشنوید و سپس در مورد اتخاذ موضع مناسب تصمیم بگیرید. در حالتی که به شما، اختیارات کافی برای تعیین موضع داده نشده است، ممکن است ترجیح دهید، موضع خود را زودتر از طرف مقابل اعلام کنید.
همیشه هم، دوم بودن خوب نیست. مواقعی وجود دارد که قطعاً به نفع شما خواهد بود که شروعکننده مذاکره باشید:
زمانی که شما در زمینه مورد نظر، دارای اطلاعات کامل و تجربه بیشتر هستید و از قبل میدانید که یک نتیجه منصفانه در چنین مذاکرهای چه خواهد بود. بدیهی است در این حالت بهتر است شما شروع کننده باشید. چون اگر طرف مقابل شروع کرده و در اثر ناآگاهی پیشنهاد نامناسبی روی میز مذاکره قرار دهد، تعدیل کردن آن بسیار مشکل خواهد شد.
زمانی که شما طرف مقابلتان را به خوبی میشناسید و از خواستهها و خلق و خوی وی اطلاع دارید.
زمانی که میخواهید این حس را ایجاد کنید که از موضع مستحکمی برخوردار هستید و دقیقاً میدانید چه میخواهید.
اصول شیعه
علامه شیخ محمد حسین آل کاشف آل Ghitaقبل از اینکه ما با ریشه ها و مقالات ایمان به جزئیات برخورد، ممکن است ما مطالعه ما از دین شیعه با توجه به پنج اصل تقسیم:1. دانش خدا.2. شناسایی رسول او.3. چگونه به پرستش.4. انجام اقدامات خوب و صرفنظر کردن از آنهایی که بد است.5. اعتقاد به معاد (روز قیامت)، و مجازات و پاداش است.دو بخش برای -theoretical دین و practical-، یا دقیقا، باور یا ایمان به خدا و عمل نهان، و روزانه بر اساس این باور وجود دارد.توحید (توحید)، نبوت و معاد (روز قیامت) سه پایه ارکان (ستون) از اسلام است. اگر کسی یکی از این ارکان را انکار می کند، او نه یک مسلمان و نه مؤمن (مومن) است. اگر او بر این باور را در آنها او خواهد شد در میان مسلمانان با توجه به خداوند متعال شمارش (اشاره به کلمات زیر که از متن قرآن گرفته شده است: "او که در خدا، رسول او و روز قیامت معتقد است")، و باید به تمام حقوق مسلمانان برخوردار شوند.با توجه به آیه مسلمان "کسی است که به خدا، رسول او معتقد است و همچنین انجام اقدامات خوب" است. "ایمان" (ایمان) یک مسلمان اشاره به "باور در دل خود، اذعان شفاهی و عملی از اعمال اساسی". ممکن است یکی دیگر از "رکن" (ستون) به این سه اضافه کنید، که نماز پنج قسم است: (1) نماز (نماز)، (2) روزه، (3) زکات (به طور کلی، نظام اسلامی از پرداخت مالیات )؛ (4) حج و (5) جهاد (تلاش و یا اعمال خود (حتی تا حد مبارزه برای اسلام).ما ممکن است تفاوت بین اسلام و ایمان به عنوان یک ماده از درجه توضیح دهد. این تفاوت در کلمات از خداوند متعال در سوره "آل Hujurat" بر اساس، "اعراب می گویند:" ما باید ایمان! می گویند (به آنها، ای محمد): 'شما ایمان ندارد. اما می گویند "ما اسلام را پذیرفته (aslana: روشن ما ارسال کرده اند)".، برای iman هنوز وارد قلب شما نشده است "برای توضیح بیشتر، او در آیه دیگر می گوید:" همانا مؤمنان (mu'minin) می باشد کسانی که ایمان به خدا و رسول او و هرگز پس از آن پذیرفته سرگرم هر گونه شک. همچنین آنها جهاد با زندگی و ثروت خود را در راه خدا به تنهایی -they مؤمنان واقعی هستند انجام می شود. ""ایمان" در نتیجه این معنی است که ترکیبی از شهادت عقیده، و اقدام مطابق با آن است. این باورهای اساسی از همه مسلمان هستند. شیعیان یکی دیگر از "رکن" در نتیجه مجموعا به پنج اصل. این رکن پنجم ایمان به امامت است.با توجه به نقطه شیعه از این دیدگاه، امامت، مانند نبوت، خلافت الهی است. فقط آن را به عنوان خداوند متعال که یکی از نزدیک در میان بندگانش برای رتبه نبوت و یا رسالت، در راه همان است آن است که خدا را انتخاب ائمه است. خداوند متعال خود فرمان رسول او را اعلام امامت (رهبری معنوی) از فرد انتخاب شده قبل از مرگ او.پیامبر (ص)، با توجه به دستور divnine، یک رهبر برای بشر برای محافظت و تکمیل کد مذهبی را انتخاب کرد. تنها تفاوت بین پیامبر و امام این است که پیامبر (ص) "wahy" (وحی) از خدا دریافت، در حالی که امام، از طریق یک برکت و رحمت خاص، دریافت دستورات از پیامبر است. پس حضرت رسول خدا است و امام رسول پیامبر است.امامت دوازده نفر شامل کامل، و هر امام منصوب جانشین او توسط یک نشانه خاص (نص). مانند همه پیامبران، امامان معصوم نیز هستند؛ هیچ امکان ارتکاب گناه خود را هر وجود دارد. عصمت امام است که به وضوح از آنچه خدا Alimighty می گوید در قرآن ثابت: "همانا، من شما را امام به مردم او (ابراهیم) گفت:"؟ و از فرزندان من "او گفت:" عهد من نمی رسیدن به ناعادلانه. "علاوه بر این، امام نسبت به همه مردان در تمام امور از دانش و شخصیت است، از آنجا که هدف خیلی از امامت است که بشریت ممکن است به بالاترین مرحله متعال و ممکن است با دانش و اقدامات خوب را از طریق تقلید از امام آراسته شده است. چه شده است در قرآن کریم در مورد نبوت گفت (که پیامبران به عنوان نشانه خود را به مردم فرستاده شده است، به آنها آموزش کتاب و حکمت) است، به همان اندازه به امام خیلی قابل اجرا، زیرا یک فرد ناقص نمی تواند شخص دیگری کامل کنند. چه کاری می تواند کسی را به دیگری، زمانی که او خودش را به هر چیزی دارای نه؟ یک مرد می تواند گمراه کننده مرد دیگری هدایت نیست. مورد قضاوت قرار بر این اساس، امام کمی در زیر به پیامبر (ص) است، اما بیش از هر انسان است.هر کسی که در امامت معتقد است نامیده می شود، با توجه به اصطلاحات شیعه، یک "مومن" (انسان را از ایمان و اعتماد) در مفهوم خاص است. هر کسی که اذعان چهار اصول، که در مرکز ایمان از همه مسلمانان، به نام "مسلمان" و "مومن" را به طور کلی. عنوان شده است که قبلا گفته شده است، همه قوانین اسلامی را به او اعمال می شود: حفاظت از زندگی خود، اموال، احترام و افتخار واجب است. تنها به دلیل امتناع از اذعان به امامت، یک فرد نمی تواند از برابر اسلامی حذف شدند. البته، در روز قیامت، و در مراحل تقرب به خدا و "کرامت" (نشانه های معجزه آسا)، ایمان شیعه خواهد برتری خود را بر اسلام از اکثریت را نشان دهد.همه مسلمانان در جهان مساوی هستند و برادران هستند، اما در جهان وجود دارد قطعا بعدی تفاوت رتبه خواهد بود. مردم خواهد شد با توجه به موقعیت عملکرد و قصد خود گردند. تصمیم نهایی در دست خدا در این مسائل، و بنابراین بهتر است که ما به خودمان شامل نیست.ما توضیح داد که که شیعه از مسلمانان سنی متمایز اعتقاد آنها به امامت ائمه دوازده است، و آن را به این دلیل است که این فرقه به نام "Imamiyah، چرا که شیعه کلمه امر به Zaydiyah ، Isma'iliyah، Waqifiyah و Fathiyah نیز هست. این فرقه که به عنوان مسلمان شمارش که. اما مطالعه دقیق تر از دیگر فرقه نشان می دهد که بسیاری از آن ها به طور کامل از اسلام از مطالعه حذف وجود دارد، اما، با این حال، می هنوز هم گاهی اوقات به نام شیعه به عنوان، به عنوان مثال، Khitabiyah، که به عنوان مثال از صد و یا بیشتر است که می تواند به عنوان فرقه های مسلمان در نظر گرفته شوند می باشد. در حال حاضر، با این حال، کلام شیعه به طور خاص به فرقه Imamiyah اشاره ، که بزرگترین بدن مسلمانان در جهان اسلام پس از سنی ها است.در یادگیری اسلامی، ایمان به دوازده امام است چیز جدیدی نیست؛ آن را در همه ی کتاب قابل اعتماد و معتبر توسط نویسندگان مسلمان نامیده می شود. ائمه اسلام و القاعده بخاری سنت در مورد دوازده امام در Sahihs خود را در راه های مختلف روایت شده است. تعداد کمی از آنها در اینجا آورده شده است:1. جابر بن Smarah می گوید، "یک روز وقتی که من به رسول خدا (ص) به همراه پدرم رفت، رسول خدا (ص) گفت:" جهان نباید به پایان رسید تا زمانی که همه دوازده خلیفه ظاهر شد. ' بعد از این که پیامبر (ص) گفت: چیزی در سکوت، که من نمی تواند بشنود. من پدر من چه پیامبر اسلام (ص) گفته بود پرسید. او گفت: "پیامبر خدا (ص) می گوید که همه آنها باید از قریش باشد." "2. سنت یکی دیگر می گوید: "تا زمانی که می دوازده مقامات وجود دارد، مسلمانان را به وجود خود ادامه خواهد داد."3. دوباره: "تا زمانی که می دوازده خلیفه وجود دارد، عظمت و شکوه اسلام باید در زندگی می کنند.4. خدا می داند که این دوازده خلیفه است. بیانیه حضرت است که "پس از من خلافت باید برای سی سال باقی می ماند، سپس آن را تبدیل خواهد شد به هدف فریب و تقلب" است که به خوبی به تمام مسلمانان شیعه و سنی هر دو شناخته شده است.ما نمی خواهیم برای ورود به بحث و استدلال در مورد این موضوع. اگر کسی به دنبال اثبات کامل از وجود دوازده امام، او می تواند هزاران نفر از حجم اختصاص داده شده به این موضوع مطالعه است.
باورهای اساسیاز نقطه نظر شیعه از این دیدگاه، دین به دو بخش تقسیم می شود: دانش و عمل است. این است که، در امور مربوط به عقل، و امور مربوط به بدن انسان است. این مسائل که دانش نگرانی و یا خرد، به نام "اصول الدین" (اصول دین) و آنها از پنج: (1) توحید (توحید)، (2) nubuwah (نبوت)، (3) امامت (خلافت) ، (4) 'ADL (عدالت) و (5) معاد (روز قیامت). ما باید هر موضوع به صورت جداگانه توضیح دهد.