تراختور بلاگ
تراختور بلاگ

تراختور بلاگ

پزشکی در آکسفورد

پزشکی در آکسفورد
  
رشته طب آکسفورد آموزش فکری به خوبی گرد با تاکید خاص بر پژوهش علوم پایه پزشکی که اساس را فراهم می کند. ما به مرحله ای سه ساله پیش بالینی مجزا که شامل مطالعه نسبت به یک مدرک لیسانس افتخارات در علوم پزشکی، به دنبال یک مرحله بالینی سه ساله اند باقی می ماند.

با وجود گسترش اخیر، دانشکده پزشکی در آکسفورد نسبتا کوچک باقی می ماند، اجازه می دهد دانش آموزان و کارکنان برای رسیدن به یک دیگر و بهره مندی از یک فضای آرام و دوستانه.
فرصت های شغلی

از تبدیل شدن به یک GP به آموزش به عنوان یک جراح مغز، یک آرایه وسیعی از مسیرهای آموزش تخصصی پس از کسب مدرک پزشکی، اعم از بیهوشی یا طب اورژانس از طریق زنان، زنان و یا چشم پزشکی اطفال و یا روانپزشکی در دسترس است.

البته، شما نیاز محدود به عمل جراحی یا تئاتر عامل نیست: تئاتر سخنرانی و یا آزمایشگاه نیز می تواند اشاره صدا زدن. برخی از فارغ التحصیلان ما تا پایان منجر آموزش و پرورش از نسل بعدی از پزشکان یا هدایت تحقیقات زیست پزشکی. شما لازم نیست در حال حاضر آنچه که می خواهید بکنید هنگامی که شما واجد شرایط بدانید: دانشکده پزشکی سازماندهی جلسات شغلی برای دانش آموزان سال آخر بالینی و کمک می کند تا دانش آموزان در مورد یادگیری و کاربرد های بنیاد به مامور پست خانه.
فارغ التحصیلان BM BCH با مجوز به عمل، موضوع را به نشان دادن به GMC که تناسب اندام خود را به عمل دچار اختلال شده است به ثبت نام موقت با شورای عمومی پزشکی (GMC) برخوردار شوند.

گوردون، که در سال 2004 فارغ التحصیل شد، در حال حاضر در زمینه بیوتکنولوژی کار می کند. او می گوید: «اگر چه من دارو به عنوان مقطع کارشناسی و واجد شرایط به عنوان یک دکتر در سال 2004 مورد مطالعه قرار، من باقی مانده است کار نمی کند در پزشکی بالینی در NHS. به جای من زندگی حرفه ای من در شرکت های بیوتکنولوژی با رشد بالا کوچک در انگلستان، کالیفرنیا، و فرانسه ساخته شده است. زمان من به عنوان کارشناسی در آکسفورد بسیار در درک فرصت های جالب علمی و کسب و کار خوب در خارج از مرزهای حرفه پزشکی معمولی در NHS با نفوذ بود.

براد، که در سال 2004 فارغ التحصیل شد، حاضر به عنوان یک روانپزشک قانونی با مجرمان روانی در بیمارستان روانی امنیت بالا Broadmoor کار می کند. براد از طریق آموزش در آکسفورد توسعه پایگاه قوی دانش آکادمیک و اعتماد به نفس برای به چالش کشیدن "را دریافت خرد». این اجازه داده است او برای تنوع بخشیدن به کار بالینی خود را به نقش در رهبری شامل و نوآوری در NHS.
دوره های مرتبط

دانش آموزان علاقه مند در این دوره همچنین ممکن است مانند به نظر علوم پزشکی، علوم زیستی، علوم انسانی و یا شیمی.
دوره استاندارد (A100)

ما باید یک دوره با بخش پیش بالینی و بالینی متفاوت است که شامل مطالعه نسبت به یک مدرک لیسانس افتخارات در علوم پزشکی باقی می ماند.

متقاضیان در ابتدا به بخش پیش بالینی از این دوره پذیرفته شده اند. ورود به مدرسه بالینی آکسفورد رقابتی است. با این حال، در حال حاضر یک طرح مشترک پذیرش (در دست بررسی) در این مکان با دانشگاه کمبریج و لندن به اطمینان حاصل شود که تمام آکسفورد دانش آموزان پیش بالینی مناسب واجد شرایط اختصاص داده خواهد شد محل مدرسه بالینی در طرح. اکثر دانش آموزان در آموزش بالینی خود را در آکسفورد ادامه خواهد داد. پس از اتمام موفقیت آمیز از آموزش بالینی و اعطای درجه BM BCH، سال پس از آن در برنامه های بنیاد و متخصص آموزش به سر برد.
مرحله پیش بالینی

متقاضیان در ابتدا به مرحله پیش بالینی از این دوره پذیرفته شده اند.

پنج جمله ی اول از این دوره به «نخست BM، اختصاص داده است. این آدرس نه تنها بسیار از علم پزشکی که اساس، بلکه مشکلات بالینی که بوجود می آیند که سیستم شکست. دانش آموزان به سیستم های اصلی بدن معرفی و بررسی تمام جنبه های ساختار و عملکرد آنها در سلامت و همچنین اصول از فرآیندهای بیماری. دانش آموزان را تشویق به توسعه یک رویکرد کشیدند و در نظر گرفتن صورت تجربی از علم در این دوره است. مسائل مربوط به ارتباط بالینی از ابتدا نشان داده شده. تظاهرات بالینی در بیمارستان ها وجود دارد، و دانش آموزان را به طور منظم به آموزگار بازدیدکننده داشته است GP.

اولین BM توسط چهار مدت BA افتخارات دوره (از 'نهایی مدرسه افتخار') در علوم پزشکی است. دانش آموزان در منطقه ای از علم زیست پزشکی از یکی از پنج گزینه های انتخاب تخصص. آنها تبدیل خواهد شد ماهر در کار از ادبیات تحقیق اولیه، و ترغیب می شود به فکر می کنم هر دو انتقادی و خلاقانه. دانش آموزان در دانش عمیق از گزینه خود را انتخاب، و همچنین مهارت های فنی پیشرفته در نیمکت آزمایشگاه و در دست زدن به داده های علمی و ارائه به دست آورید.

اصول درس آناتومی بالینی، تحویل در پایان سال سوم، طراحی شده است برای تدریس به دانش آموزان جنبه بالینی مربوطه از آناتومی که بلافاصله استفاده در سال های بالینی خود باشد.
روش تدریس و مطالعه،

در مرحله پیش بالینی از این دوره، سیستم کالج آموزش ویژگی اصلی است: دانش آموزان معلمان خود را ببینید و در هفته در گروه اغلب تدریس به عنوان کوچک به عنوان دو. این آموزش می تواند به نیازها و منافع افراد طراحی شده است. ترین سخنرانی دانشگاه ها، سمینارها و کلاس های عملی را در محل مرکز آموزش علوم پزشکی در منطقه علم. استادان از گروه گسترده از پیش بالینی و بالینی آکسفورد، که تمامی آنها شهرت بین المللی برای برتری در پژوهش کشیده شده، و این دوره ها بر اساس رشته ای سازمان یافته به طوری که برای تأکید بر روابط متقابل از تمام جنبه های برنامه درسی.
کار تحقیقاتی

علاوه بر گرفتن نوشته شده است و آزمون های کامپیوتری، و ارائه گزارشات عملی و مقاله بسط، دانش آموزان یک پروژه تحقیقاتی به عنوان بخشی از دوره BA انجام دهند. با این کار در زمینه های مورد علاقه به دانش آموز می شود، و تجربه با ارزش دست اول از پژوهش های علمی ارائه دهد. دانش آموزان این فرصت به انجام پژوهش در آزمایشگاه از طیف گسترده ای از گروه ها در دانشگاه داشته باشد.
جدول زمانی معمول بارگیری در این هفته

در طول BM اول، سخنرانی ها و practicals اشغال حدود نیمی از زمان، و باقی مانده آزاد برای کار آموزش، مطالعه خود کارگردانی و فعالیت های فوق برنامه است. در طول این دوره BA، سخنرانی رسمی به حداقل نگه داشته، و دانش آموزان بیشتر رایگان به دنبال تحقیقات خود و آماده شدن برای آموزش و سمینارها می باشد. پشتیبانی علمی قوی تضمین می کند که دانش آموزان وقت خود را مدیریت موثر.
بخش اول BM 1 - شرایط 1-3

دوره های آموزشی

    سازمان از بدن
    فیزیولوژی و فارماکولوژی
    بیوشیمی و ژنتیک پزشکی
    سلامت جمعیت: جامعه شناسی پزشکی
    بیمار و البته دکتر



 ارزیابی

    سه ارزیابی دانش هسته مبتنی بر کامپیوتر
    چهار مقاله نوشته شده است
    رکورد عملی رضایت بخش

بخش اول BM 2 - 4 -6 شرایط

دوره های آموزشی

    فیزیولوژی کاربردی و فارماکولوژی
    سیستم عصبی
    اصول پاتولوژی
    روانشناسی پزشکی
    بیمار و البته دکتر



ارزیابی

    سه ارزیابی دانش هسته مبتنی بر کامپیوتر
    چهار مقاله نوشته شده است
    رکورد عملی رضایت بخش

مدرسه افتخار نهایی در علوم پزشکی - شرایط 6-9

دوره های آموزشی

    گزینه (یکی از: اعصاب، طب مولکولی، عفونت و ایمنی؛ قلب و عروق، زیست شناسی کلیوی و تنفسی فیزیولوژی سلولی و فارماکولوژی)
    پروژه تحقیقاتی
    مقاله بسط
    اصول آناتومی بالینی



ارزیابی

    مقالات نوشته شده
    ارسال مقاله از مقاله بسط و پروژه تحقیقاتی نوشتن
    ارائه شفاهی پروژه تحقیقاتی
    آزمون مقدماتی در اصول آناتومی بالینی: ارزیابی مبتنی بر کامپیوتر

به پیشرفت به آموزش بالینی، در پایان مدت 9 دانش آموزان را:

دوره

    اصول آناتومی بالینی



ارزیابی

    سه ارزیابی مبتنی بر کامپیوتر

پیشرفت به آموزش بالینی

در دسامبر سال سوم، دانش آموزان باید تقاضای خود را به توسط یک مدرسه بالینی پذیرفته می شود. در حال حاضر یک طرح پذیرش مشترک است در محل با دانشکده های پزشکی از دانشگاه لندن به اطمینان حاصل شود که تمام آکسفورد دانش آموزان پیش بالینی مناسب واجد شرایط اختصاص داده خواهد شد محل مدرسه بالینی در طرح. از کسانی که انتخاب می کنید به تقاضای خود را به مدرسه بالینی آکسفورد، حدود 85٪ موفق در سال های اخیر بوده است. پس از اتمام مرحله بالینی این دوره، سال پس از آن در برنامه های بنیاد و متخصص آموزش به سر برد.

محتوا و قالب از این دوره ممکن است در برخی شرایط را تغییر دهید. خوانده شده اطلاعات بیشتر در مورد تغییرات احتمالی البته.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد